פיתוח אתרי אינטרנט

בעולם המודרני שבו רוב היום שלנו עובר מול מסכים, המרחב הדיגיטלי הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו. כל חברה שמכבדת את עצמה ואפילו עצמאי, בין אם מדובר במותג ידוע או יזם מתחיל, חייבים להיות בעלי אתר אינטרנט או כרטיס ביקור דיגיטלי.

אם אתה קורא את זה, אז סביר להניח שאתה מעוניין ליצור אתר אישי משלך או לעסק. אנחנו ממליצים בחום שלא לדחות את הצעד החשוב הזה ולא לפספס את ההזדמנות לעקוף את המתחרים שלך.

אנחנו מבטיחים לספק לך תמיכה מההתחלה ועד הסוף. תמיכה מקצועית ואמינה בכל שלב בבניית האתר שימשוך אליו לקוחות פוטנציאליים וישפר את מעמד העסק שלך ויקדם אותו צעד אחד מעל.

עכשיו בוא נבחן את השלבים המרכזיים ביצירת אתר אינטרנט אמין ומוצלח:

שלב ראשון

הגדרת תחום העסק וקהל היעד

השלב הראשון והחשוב ביותר הוא לאפיון את הצרכים של העסק, להבין לאיזה אתר אתה זקוק ומיהו קהל היעד העיקרי שלך.
שלב ראשון
שלב שני

עיצוב ולוגו

נערוך עיצוב לוגו ייחודי וסגנון חזותי שיתאים לעסק שלך ויהיה זוכר ללקוחות. אם יש לך לוגו קיים ותרצה לעדכנו, אנחנו כאן לעזור לך לעשות זאת.
שלב שני
שלב שלישי

תכנון דף הבית

ניצור טיוטה לדף הבית שתיתן לך הדמיה לאיך האתר יראה במציאות. זהו שלב מרכזי שבו נגיע להחלטה כיצד האתר ייראה ויתנהל. לאחר מכן נכין עיצוב מושך, מעניין ומותאם במיוחד בשביל העסק שלך עלמנת להפוך את המבקרים באתר ללקוחות, נוסיף אנימציות וטפסים לקבלת משוב מהמשתמשים כדי להפוך את האתר למושך יותר. זה השלב הכי חשוב כדי לתאם ציפיות לפני תחילת עבודה מעשית.
שלב שלישי
שלב רביעי

עיצוב דפים פנימיים

נוודא שעיצוב הדפים הפנימיים תואם את הרעיון הכללי של האתר ושומר על הזהות החזותית שסיכמנו ביניינו בשלב הקודם. ניצור פרופיל עיצוב אחיד לדפי התוכן כדי להבטיח ניווט נוח וחוויית משתמש מאוחדת, קלה ונוחה.
שלב רביעי
שלב חמישי

פיתוח ובחירת פלטפורמה

עכשיו הגיע הזמן לבחור את הפלטפורמה לבניית האתר המקצועי שלך. אנחנו יכולים להציע לך פתרונות מוכנים או לפתח מערכת ייחודית, בהתאמה אישית לפרויקט שלך. בכדי לאפשר לך חוויה ניהולית נוחה ומינימום מאמץ.
שלב חמישי
שלב שישי

בדיקות ואופטימיזציה

לאחר הפיתוח והסיום המוצלח של בדיקת איכות האתר, אנחנו מתחילים בבדיקות מעמיקות ואופטימיזציה כדי לוודא שהאתר פועל ללא תקלות ומספק חוויית משתמש מעולה.
שלב שישי
שלב שביעי

עלייה לאוויר

כאשר האתר שלך מוכן, אנחנו מעלים אותו לרשת ומשתמשים בכלים אנליטיים שונים כדי לעקוב אחרי ביצועיו.
שלב שביעי

שאלות ותשובות

בהחלט כן. אחרי שנשלים את תהליך העבודה ונבנה אתר מקצועי ואיכותי, אנו נותנים אחריות לעבודה שנעשת לזמן הנקבע עם הלקוח כדי לוודא שאין תקלות באתר והכל עובד כמו שצריך.

זה יכול לקחת בין 7 עד 30 ימי עסקים, זה מאוד תלוי בסוג של האתר, בעיצוב ופונקציונליות. שיתוף פעולה שלכם חשובה מאוד. ככל שתהיו זמינים יותר לאישורים של הסקיצה והבניה ותעבירו את התוכן והתמונות מהר יותר, ככה נוכל לעמוד בזמנים.

המחיר משתנה בהתאם לסוג האתר, התוספות והפונקציות הנדרשות. בגלל זה אנו קובעים פגישת היכרות ואפיון קצרה כדי להבין את הצרכים שלך.

ממש ממש לא! אנחנו עם הרבה שנות ניסיון מעשי ומעמיק,אנו נשתדל לענות לכל שאלה הקשורה לפרויקט שלך.
אנחנו ווב ויטליטי ניתן את המקסימום הנדרש על מנת שהעסק שלך יצליח.

אתר אינטרנט עוזר לקדם את העסק, משמש ככלי שיווקי מקוון, ומאפשר ללקוחות פוטנציאלים למצוא אותך באינטרנט.

בוודאי, אנחנו מפתחים כל האתרים שמתאימים לכל המסכים, כולל סמארטפונים וטאבלטים.

אנחנו קובעים פגישת היכרות ואפיון קצרה כדי להבין את צרכי העסק ואת המטרות של האתר עתידי, ובהתאם לכך ממליצים על איזה סוג של אתר אינטרנטי לבחור.

לא, אין צורך לדעת תכנות. אנו מספקים מערכת ניהול תוכן שמאפשרת לך לעדכן ולנהל את האתר שלך באופן עצמאי. ניתן להוסיף או לשנות תכנים באמצעותה. אנו מספקים הדרכה על איך לעשות זאת, או אם תעדיף, אנו יכולים לבצע את השינויים בשבילך במסגרת עבודה משותפת.

רוצים לקבל הצעת מחיר במהירות ובקלות?
השאירו פנייתכם כאן ונשוב אליכם בהקדם!
חייגו אלינו עכשיו או שלחו וואטסאפ:
פנו אלינו בדוא”ל: