בניית חנות אינטרנטית

בשנים האחרונות מספר הלקוחות הפוטנציאליים שמעדיפים לחפש ולרכוש מוצרים דרך האינטרנט גדל באופן משמעותי. הסיבות לכך הן חסכון בזמן, נוחות בתשלום, קלות בחיפוש אחר מוצרים נדרשים ועוד.

אם יש לך עסק פרטי ועדיין אין לך חנות וירטואלית, אולי הגיע הזמן לחשוב על זה ברצינות. זכור שבזמן שאתה חושב, המתחרים שלך כבר מוכרים דרך חנות אינטרנטית. בנוסף, אתה מוותר על חלק גדול משוק הצרכנים.

אם החלטת ליצור את החנות הוירטואלית שלך, אך אינך יודע איך להתחיל, אל תדאג – איתנו אתה נמצא בידיים טובות. אנחנו נהיה לצדך בכל שלב של יצירת החנות אינטרנטית, ואף לאחר מכן לא נשאיר אותך לבד במידה ותיתקל בבעיות.

בחירת WordPress עם פלאגין WooCommerce ליצירת חנות אינטרנטית מציעה הרבה יתרונות:

פופולריות ותמיכה: WordPress היא אחת מהפלטפורמות הפופולריות ביותר ליצירת אתרי אינטרנט וחנויות בעולם. זה אומר שיש לך גישה לקהילת מפתחים, מעצבים ומשתמשים רחבה, שמספקת תמיכה פעילה וגישה למגוון רחב של תוספים ותבניות.

גמישות והרחבה: מערכת וורדפרס מספקת מגוון רחב של כלים ותוספים להרחבת הפונקציונליות של החנות האינטרנטית שלך. תוכל להתאים אותה לצרכיך הייחודיים.

ניהול תוכן: WordPress מציע ממשק ניהול תוכן ברור שמאפשר הוספת, עריכה וניהול פשוט של מוצרים, תיאורים, מחירים ומידע אחר באתר האינטרנט שלך.

אופטימיזציה למנועי חיפוש: קיימים הרבה תוספי SEO עבור WordPress שיכולים לעזור לך להתאים את החנות האינטרנטית שלך למנועי החיפוש, מה שמשפר את נראותה בתוצאות החיפוש.

אבטחה: מערכת האבטחה של WordPress מתעדכנת בתדירות גבוה, וקיימים הרבה תוספים לשיפור האבטחה של החנות שלך.

אלו רק כמה מהסיבות למה WordPress הוא בחירה מצוינת ליצירת חנות באינטרנט. אך חשוב גם לשים לב שיצירת חנות מוצלחת דורשת הבנה טובה של הפלטפורמה, ולכן שיתוף פעולה עם מקצוענים מנוסים יכול לחסוך לך זמן ומאמץ.

אז, אילו שלבים כלולים ביצירת חנות באינטרנט:

שלב ראשון

תכנון ואפיון של החנות אונליין

בשלב זה אנחנו נשב איתך ביחד ונחשוב על פרטים חשובים שכדי לקחת לתשומת לב בכדי לפתח תוכנית פעולה מדוייקת.
שלב ראשון
שלב שני

עיצוב ולוגו

נערוך עיצוב לוגו ייחודי וסגנון חזותי שיתאים לעסק שלך ויהיה זוכר ללקוחות. נכין עיצוב מושך, מעניין ומותאם במיוחד בשביל העסק שלך
שלב שני
שלב שלישי

פיתוח החנות בדגש על עיצוב וביצועים

אנחנו שמים דגש על מהירות הטעינה של האתר, פיתוח קודים נכון ושימוש בתוספים נדרשים. גם נספק התאמה לנייד.
שלב שלישי
שלב רביעי

חיבור תוספים וכלים אנליטיים

נכניס לחנות תוכנות נדרשות וכלים לניתוח כך שהחנות תהיה מוכנה למכירות ותספק לך מידע חשוב.
שלב רביעי
שלב חמישי

הפעלה ובדיקה

לאחר סיום פיתוח החנות, נעלה את החנות לרשת ונבצע בדיקה יסודית ונתקן את כל השגיאות האפשריות במידה ויהיו, אנחנו כאן כדי להביא לך פתרון מא' ועד ת' ביצירת חנות האינטרנט שלך.
שלב חמישי

שאלות ותשובות

בהחלט כן. אחרי שנשלים את תהליך העבודה ונבנה אתר מקצועי ואיכותי, אנו נותנים אחריות לעבודה שנעשת לזמן הנקבע עם הלקוח כדי לוודא שאין תקלות באתר והכל עובד כמו שצריך.

זה יכול לקחת בין 10 עד 60 ימי עסקים, זה מאוד תלוי בגודל של החנות, בעיצוב ופונקציונליות. שיתוף פעולה שלכם חשובה מאוד. ככל שתהיו זמינים יותר לאישורים של הסקיצה והבניה ותעבירו את התוכן והתמונות מהר יותר, ככה נוכל לעמוד בזמנים.

המחיר משתנה בהתאם לגודל החנות הדיגיטלית, התוספות והפונקציות הנדרשות. בגלל זה אנו קובעים פגישת היכרות ואפיון קצרה כדי להבין את הצרכים שלך.

ממש ממש לא! אנחנו עם הרבה שנות ניסיון מעשי ומעמיק,אנו נשתדל לענות לכל שאלה הקשורה לפרויקט שלך. אנחנו ווב ויטליטי ניתן את המקסימום הנדרש על מנת שהעסק שלך יצליח.

החנות האינטרנטית (E-commerce) מתאימה לכל עסק שמוכר מוצרים או שירותים שונים.

חנות האינטרנטית עוזרת לקדם את העסק, משמש ככלי שיווקי מקוון, ומאפשר ללקוחות פוטנציאלים להזמין את המוצרים או השירותים שלך.

בוודאי, אנחנו מפתחים כל האתרים שמתאימים לכל המסכים, כולל סמארטפונים וטאבלטים.

לא, אין צורך לדעת תכנות. אנו מספקים מערכת ניהול תוכן שמאפשרת לך לעדכן ולנהל את חנות הדיגיטלית שלך באופן עצמאי. אנו מספקים הדרכה על איך לעשות זאת, או אם תעדיף, אנו יכולים לבצע את השינויים בשבילך במסגרת עבודה משותפת.

רוצים לקבל הצעת מחיר במהירות ובקלות?
השאירו פנייתכם כאן ונשוב אליכם בהקדם!
חייגו אלינו עכשיו או שלחו וואטסאפ:
פנו אלינו בדוא”ל: